۱۳۹۲ اسفند ۲۶, دوشنبه

صادق لاریجانی این را بو کشیده است




صادق لاریجانی، رییس قوۀ قضاییه ایران، در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی "جهل و فساد" را دو مشکل بزرگ قضات جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت که قضات قوۀ قضاییه باید اطلاعات حقوقی و قضایی خود را دائماً به روز کنند و نمی توانند به بهانۀ بی اطلاعی از مواد قانونی از صدور رأی خودداری ورزند. رییس قوۀ قضاییه سپس از فساد"هوای نفسانی"  سخن گفت و افزود : منصب هایی نظیر شغل قضاوت بیش از همه فرصت و زمینۀ ظهور فساد یا باصطلاح "هوای نفسانی" را فراهم می سازند و گفت: تلاش نخست قاضی باید اجرای عدالت باشد، صرف نظر از اینکه طرف او چه کسی است. او از قضات خواست که از همان آغاز به افراد ثروتمند اجازه ندهند که برای دادن رشوه به آنان نزدیک بشوند و حق طرف دیگر به ویژه حق فقرا را ضایع کنند 
.
"جهل و فساد، فساد هوای نفسانی و رشوه خواری" از سوی قضات جمهوری اسلامی که صادق لاریجانی آنرا فقط در حوزه امور قضایی اعتراف می کند، ریشه در پایه ها و هویت بنیادی جمهوری اسلامی دارد و نظام اسلامی آیت الله های میلیاردر شده اساسا برهمین جهل و فساد بنا شده است. اظهارات لاریجانی مبنی بر جهل و فساد و رشوه خواری در دستگاه قضایی اش به این خاطر است تا بلکه در مقام رئیس قوه قضاییه وانمود کند که این قضات دست چندم در رده های پایین هستند که جهل و فساد و رشوه خواری را همچون یک شبکه مافیایی کل سیستم حکومت اسلامی به گند کشانیده اند.  اما اعترافات لاریجانی را مردم متنفر از این هیولای فاسد، با اعتراضات هر روزه خود به بانیان و دست اندرکاران جهل و فساد تحمیل کرده اند و ایشان را وادار کرده است تا برای نجات حکومت و دستگاه جهل و فساد سیستم قضایی اش  لب به سخن بگشاید.
جمهوری اسلامی از مقطع ظهورش تا به امروز با جهل و فساد، با دزدی و رشوه خواری و با گرفتن جان دهها هزار انسان سرپا ایستاده است. مردم عاصی از این سیستم، مردم متنفر از 35 سال فقر، فلاکت، تباهی، زندان، اعدام و کشتار اما تا کنون در مقابل جهالت، فساد و جنایات این باندها زانو نزده اند. لاریجانی ها و دیگر سران ریز و درشت نظام اسلامی هر جا و هر زمانی احساس خطر کنند لب به بیان کثافت کاریهایشان می گشایند. جامعه ملتهب، مردم تشنه رفاه، عدالت و آزادی، این بساط و این سیستم گندیده در فساد، جهل و جنایت را یکبار برای همیشه جارو خواهند کرد. صادق لاریجانی این را بو کشیده است.
17 مارس 2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر