۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

یارانه های مردم به دولت!





صدا و سیمای جمهوری اسلامی مدام در تبلیغات شبانروزی اش خطاب به مردم می گوید:
"ازگرفتن یارانه در صورت عدم نیاز خود داری کنند و دولت را یاری دهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود".
یعنی مردم همان نان خشکی هم که گیرشان نمیاد نخورند و پولش را به صندوق دزدان حکومتی واریز کنند.

افزایش هر روز و هر ساعت قیمت مایحتاج اولیه، بالا کشیدن دستمزد کارگران که ماهها پرداخت نمی شود، افزایش هزینه سوخت، افزایش هزینه های برق، آب، گاز و در کنار همه اینها 35 سال چپاول هزینه نفت و ریختن همه این ثروتها در جیب آیت الله های میلیاردر، اختصاص بخشی از این چپاولها به تولید تروریسم، ارسال کمکهای مالی و تسلیحاتی به سوریه و دهها قلم دیگر از این دست، یارانه های غارت شده ای است که این حکومت با قوانین اسلامی و زندان و تفنگش  دارد از مردم می گیرد.
35 سال است دارند از هستی جامعه و دسترنج مردم بجیب می زنند. آیت الله های میلیاردر شده گوناگونی تا کنون تولید شده اند که فقط با چاپیدن جیب مردم به ثروتهای نجومی دست یافته اند. قیل و قال یارانه و خواهش و تمنا از مردم برای خودداری از پذیرفتن آن، اسم رمزی برای چپاول و کلاهبرداری های بیشتر دولت از مردم است. آیا دولت دارد به مردم یارانه می دهد یا اینکه مشتی کلاش و کلاهبردار دارند از جیب و سفره خالی مردم به اسم "دولت را یاری دهید" یارانه می گیرند؟.
برای کشیدن شیره جان مزدبگیران تهدید کرده اند که شرایط از این هم بدتر خواهد شد. زدن از سفره خالی مردم، بالاکشیدن ثروت و سامان جامعه و بجیب زدن دسترنج مزدبگیران، شغل باندها و لمپنهای خدا بر روی زمین است که تمامی ندارد. یارانه حق مردم وتحمیل به دولت ها است. یک جنگ دائمی مردم با همه دولت های سرمایه دار است. در ایران نیز این فشار و مبارزه مردم است که یارانه را به دولت های سرمایه دار تحمیل کرده است. نباید گذاشت عارتگران اسلامی آن را بالا بکشند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر