۱۳۹۳ فروردین ۲۷, چهارشنبه

جوکهای کلید زنگ زده!




حسن روحانی، روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: "طبق قانون اساسی، ما درایران شهروند درجه دو نداریم و ما هیچ تفاوتی میان مذاهب، اقوام و جنسیت طبق قانون اساسی قائل نیستیم"
روحانی در شهرها و استانهایی به بیان این دروغها می پردازد که مردم ساکن در آن مناطق 35 سال است که در یک جهنم به تمام معنا و مملو از تبغیض و نابرابری زندگی کرده اند اما با شنیدن چنین حرفهایی به ریش ریخته ایشان و دیگر سران حکومت می خندند. مردم منتسب به ملیتها و اقوام دیگر در ایران در طول تاریخ پر از فقر و فلاکت تحمیل شده از سوی حاکمان گوناگون بر ایران، امروز بیش از هر زمانی تحت شدید ترین تبعیضات مختلف قرار گرفته اند. طبق همین قانون اساسی مورد استناد حسن روحانی، مذهب رسمی شیعه اثنا عشری است و عملا پیروان مذاهب دیگر بویژه بهائیان حتی قتلشان روا دانسته شده است.
تبعیض جنسیتی هم در قانون اساسی اسلامی و هم در عملکرد 35 سال حاکمیت این رژیم، بردگی جنسی زنان براساس فرامین قرآن در ایران، یکی از ارکان پایه ای این حکومت بوده است که با اتکا به آن تاکنون توانسته است سرپا بماند. طبق همین قوانین، همجنسگرایان حتی بدار کشیده شده اند و قتلشان واجب است.
اکنون دیگر نیازی نیست که در مورد بسر آمدن تاریخ مصرف جوکهای حسن روحانی و هر یک از مهره های اسلامی حاکم بر ایران سخنی گفته شود. کافی است حرفهایشان صدوهشتاد درجه برعکس ترجمه شود تا آنچه را که در آیه های قرآن، قانون اساسی، سخن سرایی هایشان و سیستمی که برای خدمت به آن ساخته اند را بخوبی دریافت.
مردم شاهدان 35 سال تبعیض، نابرابری، فقر و فلاکت، بن بست سیاسی و اقتصادی این حکومت در ایران هستند و اینها را خوب شناخته اند. حسن روحانی هم خوب می داند که زور زدن برای بیان چندین باره این جوکها، نظام را از خطر سقوط نجات نخواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر