۱۳۹۳ اسفند ۶, چهارشنبه

چهارشنبه سوری نیروی انتظامی هیچ غلطی نمیتواند بکند!




  
 رييس پليس پيشگيری نيروی انتظامی می گوید: "برپايی تجمع برای برگزاری "آيين چهارشنبه سوری" ممنوع است و نيروهای انتظامی اجازه برگزاری تجمع در اين روز را نمی دهند". و میگوید:"برنامه‌های خاصی برای پيشگيری از ورود مواد محترقه خطرناک که موجب آسيب به نسل جوان کشور می‌شود را در دستور کار داريم و افرادی که بخواهند برای ديگران مزاحمت ايجاد کرده و معابر اصلی را مسدود کنند، برابر قانون رفتار خواهد کرد".

رئیس پلیس نیروی انتظامی به خود جرئت داده است که با شاخ و شانه کشیدن از ممنوعیت چهارشنبه سوری حرف بزند. اما باید بداند که مردم همچون هر سال مراسم شادی و کارنوال چهارشنبه سوری را باشکوهتر از هر سال برگزار خواهند کرد و نیروی انتظامی ضد شادی هم حق دخالت در آنرا ندارد.
خزعبلاتی چون " آسیب رسانی به نسل جوان کشور" نخ نما تر از آنست که کسی به آن توجه کند. چهارشنبه سوری فرصتی برای کنار زدن جهنم سیستماتیک و شبانروزی ای است که ناجا و کل حکومت برای مردم و نسل جوان فراهم کرده اند،. چهارشنبه سوری و هر برنامه ای که معنای شادی و نشاط را با خود دارد، بخش اساسی از آرزوهای طبیعی و واقعی مردم است. آنچه که نسل جوان کشور را در خطر قرار داده است و می دهد، چهارشنبه سوری نیست بلکه مافیای قاچاق مواد مخدر است که بطور سازمانیافته از سوی نهادهای حکومت و با حمایت و شراکت نیروی انتظامی، بخشی از نسل جوان کشور را در معرض خطر و نابودی قرار داده است. جوانان و کل مردم همچون سالهای دیگر با قانون خودشان و برای بهرمند شدن از شادی و خوشی خواهند کوشید که سد معبر اصلی یعنی نیروهای انتظامی را که در مقابل روزهای شاد و کارنوال چهارشنبه سوری مزاحمت ایجاد میکنند از پیش پای خود بردارند و یک چهارشنبه سوری بیاد ماندنی را در تاریخ شادیهای خود ثبت کنند. نیروی انتظامی هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.*
 عبدل گلپریان
5 اسفند 93
24 فوریه 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر