۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

انتشار تقویم و ویدئوی زنان برهنه ٬ پاسخی به آذر ماجدی

بدنبال انتشار تقویم و ویدوئوی زنان برهنه، اینبار  جریانات شرق زده ملی اسلامی کپک زده و کلاه مخملی که در جریان برهنه شدن ماجده علیا و گل شیفته پاسخ گرفته و خفقان گرفته بودند، صدایی ازشان بلند نشد اما  آذر ماجدی سعی کرد افتخار سخنگویی این جبهه حاشیه ای شده را نصیب خود کند و به این حرکت بتازد.  آذر ماجدی در مقابل فعالیتهای مریم نمازی که قوانین شریعه را بغل گوش ایشان در سوراخ کرده است هیچگاه سخنی بر زبان جاری نکرده است. آذر ماجدی در مقابل کوبیدن اسلام سیاسی توسط مریم نمازی و دیگر فعالین و کادرهای حزب کمونیست کارگری توان اظهار نظر ندارد اما در نوشته اخیرش دست تمام کلاه مخملی ها را از پشت بسته است. ایشان می گوید که:

"فی الحال جریانات شرق زده و ملی اسلامی کپک زده، لمپنیسم شان را در رابطه با این تقویم و ویدئو، جاری سایت های مختلف کرده اند. لمپنیسم و عقب ماندگی این شرق زده های اسلامی احتیاج به افشاءگری بیشتر ندارد. اینها را همه می شناسند و برخوردهای کلاه مخملی و لات مابانه شان را در مورد علیا و گلشیفته نیز شاهد بودیم و افشاء کردیم".
اما اینبار جریانات شرق زده و ملی اسلامی کپک زده لمپنیزمشان را در رابطه با این تقویم و ویدئو آنگونه که آذر ماجدی ادعا می کند جاری سایتهای مختلف نکرده اند. چرا که این طیف چاقو بدست قبلا و در جریان برهنه شدن تعدادی دیگر از تابو شکنان سر جای خود نشانده شدند. اینبار اما در جریان خفقان گرفتن آنها، آذر ماجدی افتخار سخنگویی آنان را بر عهده گرفت و به زنانی که در تقویم و ویدئو برهنه ظاهر شده اند تاخت. آذر ماجدی گویا اگر فعالین حزب کمونیست کارگری را از صحنه کنار بگزارید موضوعی برای نوشتن ندارد. بی گمان اگر در میان آن تعداد از زنانی که در تقویم عکس برهنه خود را منتشر کرده اند مریم نمازی را خط بزنید بلافاصله به مدافع دو آتشه بقیه تبدیل خواهد شد. این حس تنفر و نفرت پراکنی او از کادرهایی چون مریم نمازی، فریده آرمان و دیگر زنانی که فعالین این حزب هستند انگار حد و حصری ندارد. آذر ماجدی با معیارهای بی پایه و اساس به بررسی این اقدام می پردازد. در عالم خیالات ذهن خود که گویا افراد تصاویر تقویم و ویدئو عبارات "شجاعت و انقلابیگری"  و غیره بر گردن خود آویزان کرده اند می پردازد بدون اینکه به مضمون و جملات بیان شده هر کدام از شرکت کنندگان در تصاویر ویدئو اشاره کند. این طرز تفکر مالیخولیائی و تراشیدن هر گونه اصطلاح و عبارتی ذهنی ، تنها ویژه ایشان برای پرداختن به همان سوژه ای است که در ذهن خود می پروراند .
 آذر ماجدی در مخمصه ای که خود را در آن گرفتار کرده است تنها می تواند پاسخ این سئوال را بدهد که آیا اقدام این زنان در تقویم و ویدئو نادرست است یا خیر؟ اگر این اقدام از نظر ایشان نادرست است که هست، تنها باید گفت که متاسفانه آذر ماجدی هم به خیل همان کلاه مخملی ها و جریانات ملی اسلامی که در اعتراض به اسلام سیاسی و قوانین کثیف اسلامی برهنه شده اند پیوسته است. اگر ایشان با این حرکت مخالفتی ندارد پس این همه عصبانیت و ناسزا گفتن علیه زنان برهنه در تقویم و ویدئو برای چیست؟. آیا بخاطر این است که تعدادی از آنها از اعضا و کادرهای حزب کمونیست کارگری هستند؟. این همه سردرگمی و آشفتگی فکری و نفرت علیه فعالین حزب کمونیست کارگری به چه قیمتی؟. این همه آسمان و ریسمان کردن تا به آنجا پیش می رود که ایشان را در کنار همان خیل پنجه بکس بدست قرار داده است. آذر ماجدی کلی اندر فواید اقدام ماجده و گل شیفته توضیح و استدلال می آورد تا ثابت کند مدافع اقدام شجاعانه آنان است اما شاخص دو و یا چند گانه ایشان و تاختن به دیگران، دم خروس را برملا میکند. آذر ماجدی با این موضع آشفته اش در برخورد به تقویم و ویدئوی زنان برهنه افتخار دیگری نظیر پیام ایشان به شیرین عبادی را نصیب خود کرد. او در اظهار نظر اخیرش نشان داد هرجا که طیف کلاه مخملی ها ساکت باشند و چاقوهایشان را در جیب بگزارند، ایشان افتخار سخنگویی آنان را برعهده خواهد گرفت و دوم اینکه نشان داد که عمق کینه و نفرت او از کادرها و حزب کمونیست کارگری نقطه انتها و پایانی ندارد. آذر ماجدی خود را موظف دیده است که اگر حزب کمونیست کارگری و فعالین سرشناس آن نظیر مریم نمازی هر گونه فعالیتی انجام دادند افشایشان کند. باید بگویم که صندلی این گونه افشاگریها قبلا و توسط ضد کمونیستهای دیگری اشغال شده است. توصیه من به آذر ماجدی این است که بجای شاخ و شانه کشیدن علیه حزب کمونیست کارگری قدری با نزاکت سیاسی اظهار نظر نماید. ادبیاتی که در نوشته ایشان علیه مخالفین ماجده و گل شیفته بکار برده شده، با تاختنش به تقویم و ویدئو شامل حال خود ایشان نیز می شود. تقصیر کسی نیست و نیازی به برآشفته شدن هم نیست. ماجده علیا، گل شیفته و چند تن از زنان کمونیست خوشنام و باسابقه را در کنار هم قرار دهید که علیه همان تفکر کپک زده اسلامی اقدام به برهنه شدن کرده اند. تنها پاسخی که به مخالفین این اقدام باید داد همان جملاتی است که آذر ماجدی علیه آنها بکار برده است یعنی:
 "فی الحال جریانات شرق زده و ملی اسلامی کپک زده، لمپنیسم شان را در رابطه با این تقویم و ویدئو، جاری سایت های مختلف کرده اند. لمپنیسم و عقب ماندگی این شرق زده های اسلامی احتیاج به افشاءگری بیشتر ندارد. اینها را همه می شناسند و برخوردهای کلاه مخملی و لات مابانه شان را در مورد علیا و گلشیفته نیز شاهد بودیم و افشاء کردیم".
 و من این را هم اضافه میکنم که برخوردهای کلاه مخملی و لات مابانه ایشان را امروز در مورد زنانی که در تقویم و ویدئو برهنه ظاهر شدند نیز شاهد بودیم
 افراد و شخصیتهایی هستند که به حزب کمونیست کارگری انتقاد دارند اما افراد و شخصیتهای باپرنسیبی هستند که هیچگاه به اندازه آذر ماجدی افت و سقوط نکرده اند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر