۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

وحید زارع نجات یافت اما تمام زندگی اش اعدام شد



نجات جان وحید زارع و بازگشت او به ادامه زندگی، برای هر انسان شریف، آزاده و انسان دوستی خوشایند و شادی آفرین است. حکومتی خون خار آگاهانه و با بساط آدمکشی اش سرگرم بقتل رساندن وحید زارع بود که با رضایت خانواده مقتول این حکم حکومتی و این قوانین کثیف اسلامی در تداوم نوشیدن خون انسان دیگری ناکام شد.
اما اتفاقی که روز چهارشنبه در مشهد رخ داد، زندگی وحید را تا روزیکه زنده است به دار کشید. این واقعه تمام عمر باقیمانده وحید را برای او تلخ کرد. اثرات بجا مانده از این اتفاق و گیر افتادن مابین مرگ و زندگی، همچون کابوسی رهایش نخواهد کرد همانطور که تجاوز به جوانان در کهریزک همچون کابوسی رهایشان نمی کند.
نمایندگان خدا بر روی زمین و مشتی انگل اسلامی حاکم بر ایران نیز همین را می خواهند. جسم وحید نجات پیدا کرد اما این صحنه دردناک تا روزی که وحید زنده است سایه به سایه در خواب و بیداری او را عذاب خواهد داد. این همان جنایت و توحشی است که تنها از عهده اسلام و حکومت اسلامی ساخته است.
برای جنایتکاران حاکم بر این کشور مهم نیست که وحید و امثال او باید تا زنده هستند با این کابوس دست و پنجه نرم کنند، زجر کش کردن، سلاخی کردن، قطعه قطعه کردن جسم، روح و روان انسان بخشی از هویت اسلام و حکومت اسلامی است.
امروز با پیشرفت علم پزشکی و روانشاسی، غیر ممکن ترین دردهای لاعلاج از نظر جسمی، روحی و روانی  براحتی قابل علاج و درمان هستند اما تا کنون هیچ راه و روشی توسط علم روانشناسی یافت نشده است تا آن کابوسی را که جمهوری اسلامی در وجود وحید زارع و هزاران محکوم به اعدام دیگر جاری ساخته است علاج و آنرا ترمیم کند.
تنها راه علاج این درد و نجات جان کسانیکه هم اکنون در زندانهای جمهوری اسلامی در انتظار اجرای احکام شنیع اعدام هستند، فقط سرنگونی قاتلان، آدمکشان و برچیدن بساط این سیستم ویرانگر حاکم بر ایران است. 


8 مه 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر