۱۳۹۲ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

احضار فعالین کارگری و هراس رژیم اسلامی از روز جهانی زن





بنا به اخبار منتشر شده طی روزهای گذشته اطلاعات نیروی انتظامی سنندج با احضار مظفر صالح نیا و شیث امانی دو تن از اعضای هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران در این شهر، نسبت به هر گونه اقدامی از سوی اتحادیه آزاد کارگران ایران برای برگزاری مراسم 8 مارس و یا شرکت و دخالت در مراسم این روز هشدار داده و آنان را از اینکار برحذر داشته است. علاوه بر این تعدادی دیگر از فعالین اجتماعی مدافع جنبش برابری طلبانه زنان و مردان از سوی اطلاعات نیروی انتظامی احضار و در رابطه با هرگونه شرکت یا دخالت آنان در روز جهانی زن در سنندج هشدار داده است.

هراس و وحشت نهادهای رژیم اسلامی در سنندج و دیگر شهرها از حضور مردم برای برگزاری 8 مارس روز جهانی زن قدمتی به اندازه عمر این رژیم دارد. در نظام سراپا زن ستیز اسلامی زنان و مردان برابری طلب، فعالین و شخصیتهای محبوب مردم هیچگاه به تهدید، احضار و بازداشت نیروهای اطلاعاتی رژیم تمکین نکرده و به آنچه که حق مسلم آنان در گرامیداشت این روز و برافراشتن پرچم خواست و مطالبات برابری طلبانه زنان مربوط است به گونه ای پرشور 8 مارس را برگزار کرده اند. 

سران، کاربدستان و مزدوران رژیم اسلامی باید بدانند که برگزاری مراسم 8 مارس حق همه مردم است. کارگران و مردم مبارز شهر سنندج هر سال روز 8 مارس (17 اسفند) را گرامی داشته و صدای اعتراض خود به بی حقوقی زنان را بلند کرده اند. امسال نیز روز جهانی زن با صدایی رساتر از گذشته می تواند در اعتراض به بی حقوقی زنان و در اعتراض به قوانین زن ستیز و آپارتاید جنسیتی حکومت اسلامی به میدان آید. روز جهانی زن حق همگانی مردم است. زنان صدها بار حق دارند و باید به نظام، قوانین و سیستمی که حق و حقوق انسانی آنان را پایمال کرده است اعتراض کنند. 8 مارس روز جهانی زن را باید با طرح خواستها و مطالبات برابری طلبانه زنان ، به روز اعتراض گسترده علیه بیحقوقی زنان تبدیل کرد. باید با تمام قوا به میدان آمد و روز جهانی زن را گرامی داشت. این مناسب ترین پاسخ به قداره بندان اسلامی است. باید به خیابان آمد و ضمن اعتراض به بیحقوقی زنان، خواهان پایان دادن به احضارها و تهدیدات نهادهای سرکوب حکومت شد.

احضار شدگان، از فعالین کارگری گرفته تا فعالین و سخنگویان جنبش زنان، جرمی مرتکب نشده اند. این حق بی چون و چرای هر انسان آزاده ای است که در دفاع، حرمت، حق و کرامت انسانی زنان که توسط مشتی اوباش از گور برخاسته پایمال شده است صدای رسای زنان باشند. مجرم اصلی جمهوری اسلامی، دستگاه اطلاعاتی و کاربدستان و قوانین ارتجاعی اش هستند که بقدمت عمر سراپا ننگینش این رژیم حق و حقوق انسانی زنان را لگد مال کرده است. با برگزاری یک 8 مارس اجتماعی، توده ای و گسترده می توان پاسخ دندانشکنی به مقامات حکومت در سنندج و درهر جای دیگری داد.
4 مارس 2014


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر